Smögen

Hejsan!

Förlåt igen för dåligt uppdatering!

Just nu är vi på Hasselösund i närheten av Smögen. Sedan jag bloggade sist har vi bland annat varit i Mollösund, Lysekil och Fiskebäckskil. I Mollösund var vi i två dagar. En dag åkte vi in till Henån och handlade mat. I torsdags seglade vi till Lysekil där vi hälsa på några vänner som har sommarhus där. Därifrån gick vi till Fiskebäckskil. Idag tog vi oss hit. Vi var varit över till Smögen och shoppat kläder. Jag köpte ett par Converse-skor som jag gillar jättemycket! Vi åt middag där också innan vi begav oss tillbaka till båten. Men innan vi hann lämna stan var vi inne i en sista affär där jag också hittade en klänning och en bolléro.

Nu i kväll har vi duschat och spelat kort.

Men nu ska jag gå och lägga mig, god natt!

/Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Farmor o Karl-Erik

Visst är räkorna goda på Smögen!!

Trevligt att du även får tid med bloggen, vi följer med intresse vad ni håller till på semestern.

Det är väldigt mycket Ni har hunnit med under de senaste veckorna.

Är tillfälligt hemma på Hamngatan, imorgon ska Farmor spela kort i Nynäs och på onsdag har jag golfen så då är det Hamngatan som gäller.

Hälsningar och kramar från Farmor och mig

2010-08-09 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0