Sjuk...

Hejsan!

 

Sitter just nu här och har precis ätit tacopaj med mamma och Jacob. Pappa ska ut och segla med några vänner under helgen så nu är det bara vi tre.

 

I onsdags var jag i skolan som vanligt. Det hände inget speciellt egentligen, vi hade Slöjd, mentorstid, Svenska, Matte och Engelska. På Engelskan ringde taxin jättemånga gånger, de hade fått fel tid men det löste sig så jag kom hem i af:)Next G hade ingen träning den här dagen så på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

 

Igår vaknade jag och hade ont i halsen. Jag tänkte att det kanske går över och funderade inte mer på det den dagen för än jag började bli snorig och hängig i skolan. Jag lyckades dock ta mig igenom skoldagen hyfsat bra, idrotten var lite jobbig men rolig:D Vi tränade friidrott, kanske inte det som jag är bäst på men det är kul och det är det viktigaste;) Hela den kvällen tog jag det riktigt lugnt. Kände mig väldigt trött och var väldigt snuvig.

 

Idag vaknade jag och hade feber. Vi bestämde alltså att jag skulle stanna hemma. Det var skönt att få vara hemma och vila och nu mår jag ganska bra:-D Next G ska åka till Eksjö imorgon och därför vill jag ju vara frisk till dess och nu verkar det som om jag kan följa med så det är bra:)

Men nu tror jag att jag har skrivit klart för den här dagen. Ska blogga på söndag eller på måndag och berätta om Eksjö!

Ha det så bra.

/Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0