Äntligen hemma!

Hejsan!

 

Äntligen! Nu är vi hemma igen och det känns så himla skönt! Visst har det varit bra på sjön men det känns ändå bra att bo i ett riktigt hus igen.

I  lördags städade vi ur båten nästan hela dagen. På kvällen åkte vi till några vänner som bor i Uddevalla och sov över där.

Igår satt vi nästan hela dagen i bilen. Vi kom iväg från Uddevalla halv elva ungefär och var hemma runt fem. På kvällen packade vi upp. Jag pratade ett bra tag med Vickan också, har saknat henne och alla andra som jag inte kan hålla så mycket kontakt med medans jag är på sjön.

Idag har jag bara varit hemma. Pratade med Vickan idag igen. Vi pratade läääääänge! Typ hela eftermiddagen;D

Nu har jag precis ätit middag (korv med bröd).

Tror jag bloggar igen på onsdag eller på torsdag.

Ha det så bra tills dess!

/Lollo<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0